Wednesday, October 19, 2011

hidup merantau

sekarang ni aku tengah menghabiskan masa kat Penang ni sebelum aku pindah ke Alor Setar.. barang2 semua dah angkat.. yg tinggal kat umah ni tv ngan tilam je utk tidur.. mesti pelik kan... kenapa pulak barang yag pindah dulu.. sebabnye kat sane letrik belum masuk lg.. sekarang ni TNB ngah wat la tu.. xpe.. cuma yg seksanya kat sini xde dapur nak masak.. dah la aku ni kuat makan... boring tul la.. mula2 macam best je makan kat luar.. tapi rupe2 nye masak sendiri lg best.. walau pun aku x berapa pandai sgt masak, tp sekurang2nya aku leh makan banyak kali sehari... haha.. ni namenye dah merungut ni...xpe la... lg berapa hari je.. pas ni aku leh la masak sendiri kat rumah bila dah pindah nnti... sekarang ni pun baju aku basuh pakai tangan... penat giler... dah lame x basuh baju pakai tgn camni.. dah rasa cam balik ke zaman bujang pulak..cam duduk kat hostel dulu2 tu... huhu...
ok la... sampai sini je untuk edisi kali ni.. nanti kalau aku ade masa lg kita jumpe lg.... hehehe...

No comments:

Post a Comment