Saturday, September 24, 2011

"tak suka apa yang aku suka"

sekarang ni aku tengah mabuk lagi.. perut lapar, tp xtau ape yang boleh aku makan.. kebanyakan makanan yang aku makan selalu x boleh lg aku terima.. xtau kenapa..ayam goreng KFC yang sedap tu pun aku nampak macam dah x sedap je... juadah hari raya yang paling aku suka ~rendang.. tapi sekarang dah x suke dah.. mase aku balik kg hari tu aku sibuk cari mee bandung Muar.. tapi x dapat sebab aku cari time2 raye..mane la ade orang nak bukak kedai time tu.. aduh..aku dapat la jugak makan mee bandung tu.. tp dari kedai lain..bukan dari kedai yang aku idam2 kan tu.. sungguh sedihnya...hmm. bila balik Penang pulak, aku anak aku demam x baik2.. dah pegi klinik pakar.. terbang duit sampai rm70..(tapi takpe demi anak) tapi masih lagi demam.hmpir seminggu aku tido x nyenyak.. dengan mabuk2 la.. tuhan je yang tau... dalam keadaan ni pulak mesin basuh rosak.. seminggu jugak la aku basuh pakai tangan... tapi nasib baik la mr.Hubby aku memahami aku.. dia belikan mesin basuh automatik untuk isteri tersayang dia ni...THANKS HUBBY...
macam2 dugaan aku mengandungkan anak kedua ni.. harap2 aku selamat la sampai aku bersalin nanti.... pas ni ade lagi 1 benda yang aku kena jugak harungi..hujung bulan 10 ni aku kena pindah ke Alor Star plak...hmm.. 1 lagi keje nak mengemas barang.. aduh.. tak tau la larat ke tak aku nak buat...hari Selasa ni dah nak pegi tgk Kuarters... harap2 aku selamat la nak buat semua ni kan.... ape2 pun, semoga Allah mudahkan urusan kami.. Amin.....~~~

No comments:

Post a Comment