Wednesday, June 15, 2011

Cam Tu Ke Sahabat??

hari ni sy terpanggil untuk menulis cerita tentang sang sahabat.... kalau anda semua rasa ini sahabat.. patut ke?
cerita nya bermula cam ni...seorang wanita yg sudah berkahwin dan sgt bahagia bersama suaminya... dia juga mempunyai sahabat yg baru je dia kenal...sahabat tu juga kenalan suaminya... persahabatan diorang ni biase2 saje...x de la mesra sgt.. tp ok la kn.. diorang pun kenal kat laman sosial yg ngan popular skg ni..
nak di jadikan cerita, wanita ni sgt percayakan suaminya..dan juga sahabat nya tu td.. tapi yang menjadi persoalannya, sahabat tu td asyik dan selalu ber chatting ngan suami ni td... mula-mula memang x kisah.. tapi lama2 si isteri tadi timbul perasaan curiga.. dia pun bukak la laman sosial suaminya td.. maka terlihatlah mesej2 yg menyakitkan hati... hmm..sia2 je percayakan suaminya..
berbalik persoalannya sekarang, apakah patut sahabat td menikam si isteri td? x patut kan sahabat tu tikam dari belakang....
ape2 pun nasihat sy hr ini, BERSAHABAT BIARLAH IKHLAS.. jangan lah ada agenda lain ye....

No comments:

Post a Comment